آیت ا... نوری همدانی شرکت در انتخابات آینده را وظیفه همگانی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی امروز در دیدار معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه، با اشاره به حماسه سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای خلق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات/ وظیفه همگانی است.

آیت ا... نوری همدانی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان نظام اسلامی باشند، تقویت نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود : نخبگان در این جهت نقش موثر و بسزایی دارند .

وی با اشاره به اینکه هدایت و حکومت مسئله ای است که جنبه الهی دارد افزود: اسلام، اندیشه سکولار را قبول ندارد بنابراین با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، باید توجه ویژه ای به علوم انسانی شود تا مکتب قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه گسترش یابد.

آیت ا...نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع بین المللی هم اشاره کرد و گفت : آنچه امروز در سوریه می بینید جنگ بین اسلام و کفر است که این مسئله در دیگر کشورها مانند عراق و عربستان هم به چشم می خورد.

نسخه چاپيارسال به دوستان

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد هم در ابتدای این دیدار با گزاشی از فعالیت های این مرکز گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند./س

برچسب ها: قم ، شرکت ، انتخابات ، وظیفه ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.