دبیر هیئت بدمینتون اصفهان گفت: ضعف تبلیغاتی بر بدمینتون مانع از حضور اسپانسرها شده است.

امید کرمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رئيس هیئت بدمینتون اصفهان در جذب اسپانسرها تلاش بسیاری می کند اما به لحاظ  ضعف تبلیغات در فدراسیون،‌ حامیان مالی به دنبال رشته هایی هستند که اعزام های برون مرزی داشته باشند.

دبیر هیئت بدمینتون اصفهان اضافه کرد: در 4 سال قبل از هیئت اصفهان رضایت کامل نداشتیم و همین امر باعث حواشی بدمینتون استان شد ولی پس از انتخاب دوباره سروش اسماعیلی به عنوان ریاست هیئت تلاش ها برای رفع حواشی ادامه پیدا کرد و هم اکنون تمام تلاش خود را برای حضور اصفهان در لیگ برتر انجام می دهیم.

کرمی در خصوص کیفیت مسابقات لیگ برتر امسال عنوان کرد: امسال در تیم خوزستان حضور داشتیم اما غلام عباس دهنوی، رئیس هیئت بدمینتون خوزستان از عملکرد بدمینتون بازان تیم راضی نبود و دلیل آن هم عدم اعتماد به نفس در بین ورزشکاران تیم است چرا که در تمرینات عملکرد قابل قبولي دارند.

ملي پوش بدمينتون با تأکيد بر اينکه عملکرد خودم را در لیگ امسال قابل قبول ارزیابی می کنم گفت: من خودم بازیکن مسابقه ای هستم و نتیجه دیدارهایم در سال جاری مطلوب تر از سال گذشته بوده است و دهنوی هم از عملکرد من رضایت کامل دارد.

کرمی با بیان اینکه ملی پوشان انگیزه تمرین ندارند،‌ گفت: تاکنون برنامه مکتوبی از سوی فدراسیون دریافت نکرده ایم و هیچ کدام از ورزشکاران هم سطح نمی دانند چند مسابقه در پیش رو دارند و از این رو بعید می دانم برنامه تمرینی خاصی را دنبال کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار