جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: از تمام توان خود برای ایجاد بهترین شرایط اعزام عاشقان حرم مطهر معمار کبیر انقلاب، استفاده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد، امروزدر نشست ستاد‌های بزرگداشت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد و ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، که در سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری، هشت کارگروه جداگانه وظیفه برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت رحلت معمار بزرگ انقلاب اسلامی را بر عهده دارند که کارگروه‌های تبلیغات، ترابری و ایمنی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی و هنری، بهداشت و درمان و پشتیبانی از جمله کارگروه‌های هشت‌گانه هستند.

وی افزود: در شهرستان‌های استان اصفهان نیز "کارگروه‌های متناظر شهرستانی"، با ریاست فرمانداران، از تمام توان خود برای ارائه یک خروجی ارزشمند معنوی و پویا استفاده می‌کنند.

جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برپایی هر چه باشکوه‌تر این مراسم به دلیل همزمانی با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: بر اساس آمار موجود، تعداد زائران حرم مطهر امام (ره) نسبت به سال گذشته، 10 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود و از امکانات موجود، باید برای حضور حداکثری مردم استفاده کنیم.

جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نقش رسانه‌ها را برای انعکاس خوب اخبار مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب، مهم عنوان کرد و اظهار داشت: برای باشکوه‌تر کردن این مراسم، از تبلیغات "دنیای مجازی" و به ویژه استفاده از دو زبان فارسی و انگلیسی، باید به بهترین شکل ممکن، بهره برد.

گفتنی است در ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل (ره)، کارگروه پشتیبانی هزینه‌های مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) را بر عهده دارد و کارگروه بهداشت نیز خدمات ارزنده‌ای، در اختیار زائران بیمار قرار می‌دهد.

همچنین با توجه به حوادثی که برای مسافران راهیان نور به وجود آمده است، در استان اصفهان، و برای نخستین بار، کارگروه ایمنی برای حفظ جان زائران در نظر گرفته شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.