به منظور فرهنگ سازی برای ارتقاءخرد ورزی در حوزه علم و عمل حرفه ای در پرستاری و مامایی کرسی های تخصصی آزاد اندیشی و نظریه پردازی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس شده است.

دکتر محمد علی چراغی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور نیل به اهداف چشم انداز  در رشته پرستاری و مامایی کرسی های نظر یه پردازی  حرفه ای در پرستاری و مامایی انجام و به صورت فراگیر اجرا شد.

وی گفت: ضرورت توجه به الگوهای ایرانی اسلامی توسعه، جنبش نرم افزاری و تولید علم و ایده پردازی در حل مسایل کشور و ایجاد و اهمیت جایگاه پرورش تفکر نقادانه و شاگرد پرودی، ضرورت نظریه پردازی مبتنی بر فلسفه محوری در ترتیب پرستاری و ماما براساس برنامه راهبردی دانشکده و بومی سازی مدل ها ورود به این عرصه را پیش از پیش خاطر نشان  می کرد.

چراغی تصریح کرد: این کرسی برای اولین بار در سطح کشور در دانشکده پرستاری و مامایی تهران برنامه ریزی و اجرا شد و مورد اقبال هم اندیشمندان حوزه پرستاری و مامایی در سطح کشور قرار گرفت.

 رئیس دانشکده پرستاری و مامایی اظهار کرد: ارتقاء در زمینه نقد پذیری و تحمل دیدگاه های پارادوکس حرفه ای، اشراف به مکاتب فکری بومی و بین المللی در حوزه علم در پرستاری و مامایی، ایجاد مشارکت بین بخشی حرفه ای، انسجام  و وحدت رویه  در حوزه های کلان تصمیم سازی حرفه ای بخشی از اهداف تاسیس کرسی های تخصصی حرفه ای آزاد اندیشی بوده است./ع2
برچسب ها: کرسی ، پرستاری ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار