شرايط و ضوابط شرکت در اين رقابت ملي در وب سايت رسمي سازمان توسعه تجارت ايران به آدرس http://www.tpo.ir در دسترس علاقمندان و متقاضيان قرار داده شده است.

گيتي توانا مديرکل دفتر امور بنگاههاي سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: شرايط و ضوابط شرکت در اين رقابت ملي در وب سايت رسمي سازمان توسعه تجارت ايران به آدرس http://www.tpo.ir  در دسترس علاقمندان و متقاضيان قرار داده شده است. همچنين وب سايت اختصاصي http://nemoonesh.tpo.ir  جهت ثبت نام الکترونيکي متقاضيان شرکت در انتخابات صادر کننده نمونه راه اندازي شده است.

وي ادامه داد: لازم است کليه صادرکنندگان متقاضي با مراجعه به سايت
http://nemoonesh.tpo.ir ثبت نام الکترونيکي نموده و پس از تکميل فرم ثبت نام و دريافت کد رهگيري، فرمهاي مربوط به شاخص هاي عمومي و اختصاصي ارزيابي صادر کنندگان نمونه را تکميل و به همراه مدرک و مستندات لازم و مندرج در فرمهاي مربوطه در موعد مقرر حداکثر تا 1392.4.8 به  دبيرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه واقع در تهران بزرگراه چمران محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي سازمان توسعه تجارت ايران سالن 16 تحويل نمايند.

توانا در پايان افزود: بديهي است دبيرخانه مزبور از پذيرش پرونده هاي ناقص يا پرونده هاي ارائه شده پس از موعد مقرر و يا پرونده هاي فاقد ثبت نام الکترونيکي معذور خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بنگاهها ، توسعه ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار