برنامه " میزگرد سیاسی " موضوعات جاری در حوزه سیاست را با حضور کارشناس برنامه بررسی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، " میزگرد سیاسی " یکی از برنامه های سیاسی و زنده این شبکه است که توسط حسین خروجی برای پخش از سیمای فرانسوی تهیه می شود.
تهیه کننده " میزگزد سیاسی " گفت: موضوع انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرا رسیدن روزهای انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا این برنامه هم با توجه به موضوع انتخابات پیش رو اقدام به تولید برنامه نموده است. 
خروجی افزود: در این برنامه به انتخابات و بایدها و نبایدهای انتخاباتی با حضور دکتر محمد علی عبدالله زاده نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان کارشناس خواهیم پرداخت. 
وی افزود: گفت وگوی مجری کارشناس، نریشن، ارتباط تصویری زنده با کارشناسان و تحلیلگران غیر ایرانی و ... قسمت های تشکیل دهنده " میزگرد سیاسی است.
" میزگرد سیاسی " روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه  از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی زبان شبکه بین المللی سحر به روی آنتن می رود و در کنار نرگس عدل که به عنوان دستیار تهیه کننده در گروه تهیه برنامه مشغول به همکاری است،  قربانعلی خدابنده به عنوان مجری  و مهیار محمد رشیدی و فرید ارس خانی (به عنوان تدوینگر) نیز، خروجی را در تدارک و پخش این برنامه زنده و مستقیم یاری می دهند.
جوانب و روند برگزاری یازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری ایران در ایام منتهی به این حماسه آفرینی بزرگ ملت ایران، در کنار تبیین  نظام مشارکت محور و مردم سالار مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام، از زاویه برنامه های ویژه شبکه بین المللی سحر به بینندگان آن در ورای مرزهای ایران معرفی می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار