عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصویب لغو ممنوعیت ارسال سلاح به سوريه از سوي اتحادیه اروپا با هدف كمك به معارضان دنبال شده است.

"عباسعلی منصوري آراني" نماينده کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصويب لغو ممنوعیت ارسال سلاح به سوریه با هدف کمک به معارضان از سوي اتحاديه اروپا، گفت: با گذشت بيش از دوسال از آغاز بحران سوريه، غرب همواره در تلاش است تا با فرافکني به دخالت در امور کشورهاي منطقه بپردازد.

وي در ادامه افزود: بايد به خاطر داشت که آتش‌افروزي در سوريه توسط غرب به ويژه آمريکا و در حماين رژيم غاصب صهيونيستي در خاورميانه بوده و آنها در راستاي اين مهم از هر اقدامي که مخل امنيت و آسايش در منطقه شود، اجتناب نمي‌کنند.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با تاکيد بر اينکه غرب همواره با اقدامات خصمانه خود در سوریه به دنبال تقویت روحیه معارضین این کشور است، تصریح کرد: غرب هرازگاهی در جهت تقویت روحیه معارضین سوری با اقدامات خصمانه علیه ملت سوریه به فرافکنی در این منطقه می‌پردازد.

نماینده کاشان، آران و بيدگل در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا با تصویب لغو ممنوعیت ارسال سلاح به سوریه با هدف کمک به معارضان این کشور نمی‌تواند روحیه مقاومت ارتش سوریه را در مقابله با مخالفان تضعیف کند چراکه چنین اقداماتی ایستادگی هرچه بیشتر آنان را برای مبارزه با توطئه‌های غرب به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، غرب ، سلاح ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار