يک کارشناس سياست خارجي با بيان اينکه نشست پیرامون حل بحران سوریه يعني تعامل و گفتگو برای رسيدن به نقطه مشترک، خاطرنشان کرد: هر نشستي که زبان آن بر اساس زور باشد، منجر به شکست خواهد شد.

"محمد عبدالله‌زاده" ‌در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري کنفرانس ژنو 2 گفت: اگر اين کنفرانس منجر به شکست شود، آمريکا، سوريه را به حمله نظامي تهديد خواهد کرد چراکه اين کنفرانس آخرين راهکارهاي مربوط به بحران سوريه است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: خصومت آمريکا با مردم سوريه ريشه‌اي است، آنها همواره در تلاش هستند تا دولت سوريه را به ناقض تصميمات سياسي متهم سازند، اما اين راهبرد آمريکا بر روحيه دولت سوريه تاثير نخواهد گذاشت.

عبدالله‌زاده اظهار داشت: در جريان این  کنفرانس، موضوع بحران سوريه از سوي دولت سوريه و گروه‌هاي معارض به صورت جدي مطرح خواهد شد و اگر صحبت‌هاي منطقي این کشور پذيرفته شود، تغيير جدي  در عرصه‌هاي داخلي سوريه به وجود خواهد آمد.

اين کارشناس سیاست خارجی در پايان با بيان اينکه نشست يعني تعامل و گفتگو برای رسيدن به نقطه مشترک، خاطرنشان کرد: هر نشستي که زبان آن بر اساس زور باشد، منجر به شکست خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کنفرانس ، ژنو ، سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار