مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي از برگزاری 31 تور صنعتی در استان، سال گذشته خبر داد.


علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: سال گذشته با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری این سال بنام " تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی" و همچنین در راستای تحقق سیاستهای سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران 31 تور صنعتی در استان برگزار شد.

به گفته وی این تورها با هدف بهره گیری صاحبان صنایع و مشاوران صنعتی، از ظرفیتهای تولیدی، مدیریتی وتکنولوژی واحدهای صنعتی نمونه و موفق وهمچنین ایجاد بسترمناسب جهت تبادلات تجاری وارتقاء توانمندی فنی و تولیدی صنعتگران برگزارشد.

وی ادامه داد: از سویی دیگر با توجه به ظرفیتهای موجود در صنایع استان و برگزاری نمایشگاههای مختلف، شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي نیز میزبان تورهای صنعتی صنعتگران سایر استانهای کشورنیز بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي هدف دیگر برگزاری این تورهای صنعتی را آشنایی تولیدکنندگان و فعالان عرصه صنعت با آخرین تجربیات مدیریتی و تکنولوژی واحدهای صنعتی بزرگ کشور عنوان کرد و افزود : در این راستا بستر مناسبی جهت تبادلات تجاری ایجاد شده تا فعالان صنعتی بتوانند توانمندی فنی و تولیدی خود را ارتقاء دهند. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.