رئيس رسانه ملي گفت: نامزدها خود را برای جلسه مناظره آماده‌تر کنند زيرا مناظره‌ها در سه جلسه انجام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران درباره پخش مناظره‌هاي کانديداها اظهار داشت:‌ نامزدها خود را برای جلسه مناظره آماده‌تر کنند زيرا مناظره‌ها در  سه جلسه انجام مي‌شود و ناظر به جزئيات برنامه‌ها و نقد آن‌هاست.

رئيس رسانه ملي در ادامه تاکيد کرد: پخش مناظره‌ها می‌تواند سطح آگاهي‌های عمومی و تخصصی جامعه را افزایش دهد زيرا این گفتگوها توان جابه جایی آرا را دارد.

ضرغامي با ابراز رضايت از همکاری نامزدها با ستاد انتخابات تصريح کرد: همه برنامه‌ها طبق زمانبندي خود پيش رفته و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد‌.

وي در خصوص فعاليت و نظارت کميسيون تبليغات گفت: کمیسیون تبلیغات براساس قانون برنامه‌ها را بازبینی کرده و جمع‌بندی خود را برای اجرا به ستاد انتخابات ارسال می‌کند و تا به حال این کمیسیون با سعه صدر عمل کرده و فضا را برای ارائه آزادانه نظرات نامزدها به خوبی فراهم کرده است.

شايان ذكر است رئیس جمهور نيز در جلسه امروز هيئت دولت از آزادی فراهم شده برای ارائه نظرات نامزدهای انتخابات در رسانه ملی تشکر  کرده و گفته است: سخنان نامزدها نه تنها هیچ مشکلی برای دولت فراهم نکرده بلکه مفید هم هست و خوب است تکرار شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار