رئیس ستاد انتخابات شهریار گفت: در مجموع 750 نفر بمنظور رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان شهریار، ثبت نام کردند که از این تعداد 414 نفر تائید صلاحیت شدند.

اینانلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت اجتناب از افراط گرایی در فضای هیجانی انتخابات تصریح کرد: سعی نمایند از صرف هزینه های کلان در تبلیغات انتخاباتی بمنظور کسب رأی بیشتر و قوم گرایی و محلی گرایی پرهیز نمایند، زیرا این امر وحدت کلمه جامعه را مخدوش می نمایند.
وی در ادامه در تشریح آماری کلی از داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهریار، اظهار داشت : تعداد کل ثبت نام ها 750 نفر بود که 483 نفر از این رقم در حوزه شهری و 267 نفر در حوزه روستایی و از این بین 72 نفر زن و 678 نفر مرد و بالا ترین سطح تحصیلات در میان داوطلبین ، در مقطع دکترا بود.
وی در ادامه افزود: امید ان می رود مجموعه نامزدهای شوراهای شهر و روستا با تکیه بر اخلاق ، اصل انتخابات را با قانون مداری و تمکین از آن به اتمام رسانند تا به فضل الهی ، برگزیدگان نهایی در جهت پیشرفت این شهرستان با همیاری کلیه مسئولین و مدیریت شهری گام بردارند و توسعه پایدار شهری در حوزه های انتخاباتی خویش استمرار بخشند.
گفتنی است با توجه به درخواست تجدید نظر داوطلبین رد صلاحیت شده احتمال احراز صلاحیت برخی از این افراد در مرحله بررسی مجدد وجود دارد که در این صورت تغییراتی در آمار ارائه شده، حاصل می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار