شهرداری منطقه 3 تهران برای خط کشی معابر پرتردد این منطقه از جمله خیابان های شریعتی و ولی عصر نوعی از خط کشی های جدید استفاده کرده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 3 ، مهدی طیبانی معاون حمل و نقل وترافیک این منطقه با اعلام این مطلب گفت : این نوع خط کشی ها که از نوع "دو جزئی " هستند در معابر پرتردد و محیط های شهری که درصد آلودگی بستر آنها بالاست استفاده می شود . 
طیبانی خاطر نشان کرد: این نوع خط کشی  ها دارای روکش ضد خش هستند و از موادی تشکیل شده اند که آلودگی های سطح بستر را به خود جذب می کنند و چرک پذیری خطوط خط کشی شده را به حداقل کاهش می دهند . 
وی با اشاره به ویژگی های دیگر این نوع خط کشی ها گفت : این نوع خط کشی علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر نسبت به خط کشی های معمولی دارای قابلیت دید بیشتری هستند و باعث افزایش دید رانندگان و کاهش حوادث رانندگی به ویژه در ساعات شب و  زمان  ابری بودن هوا و بارندگی می‌شود. 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 در ادامه با اشاره به اجرای خط کشی در جزئی در خیابان دکتر شریعتی طی سال جاری افزود: این نوع خط کشی در سال گذشته نیز در خیابان های ولی عصر(عج) ،شهید کلاهدوز ،پاسداران و شهید کلاهدوز استفاده شده است .
 بر اساس این گزارش اجرای خط کشی دو جزئی در خیابان ولیعصر(عج) به منظور ایجاد نظم و جلوگیری از تداخل حرکت خودروها انجام شده است. 
برچسب ها: خیابان ، شریعتی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار