رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک کسب جایزه "اسپورت آکورد" از سوی خانم زهرا نعمتی را افتخار بزرگی برای جامعه زنان ایرانی دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک کسب جایزه "اسپورت آکورد" از سوی خانم  زهرا نعمتی را افتخار بزرگی برای جامعه زنان ایرانی دانست.

محمود خسروی وفا،  رئیس کمیته ملی پارالمپیک که در این مراسم نماینده ایران را همراهی می‌کرد در پیامی موفقیت خانم نعمتی را پر اهمیت برشمرد و گفت :

" ابتدا باید کسب این جایزه را به مادران شهید تبریک بگویم. من همچنین به جامعه زنان ایرانی و جامعه ورزش ایران به دلیل کسب این جایزه از سوی نعمتی تبریک می‌گویم. نعمتی درست زمانی موفق به کسب این جازه شده که رسانه‌های بیگانه، ایران هراسی و اسلام هراسی را به جهانیان القا می‌کنند. نعمتی در مقابل دوربین‌های زنده تلویزیونی و در حضور مقامات سیاسی کشورهای جهان به عنوان یک زن محجبه ایرانی و به عنوان نماینده شایسته تمام زنان ایرانی بر یکی از برترین سکوهای ورزشی جهان ایستاد."

 خانم نعمتی اولین زن طلایی تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک ایران محسوب می‌شود و  در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن  موفق شد در رشته تیر و کمان به مدال طلا دست یابد.

وی در مراسمی که عصر امروز در سن پترزبورگ روسیه با حضور رئیس کمیته بین المللی المپیک، ژاک روگ، وزیر ورزش روسیه و رئیس فدراسیون‌های جهانی و سایر نامزدهای معرفی شده بنیاد اسپورت آکورد برگزار شد موفق شد این جایزه ارزشمند را از آن خود کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار