نیروهای ارتش سوریه در ادامه پاکسازی شهر راهبردی القصیر از وجود ستیزه جویان مسلح، فرودگاه نظامی این شهر در منطقه الضبعه را آزاد کردند و شمار زیادی از آنها را از پای در آوردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  تلویزیون سوریه لحظاتی پیش اعلام کرد: ارتش سوریه در عملیات خود در درعا توانست شماری از تروریست ها، از جمله ولید العبود، سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی، را به هلاکت برساند.

این شبکه افزود: ارتش سوریه در این عملیات همچنین تجهیزات و خودروهای تروریست‌ها را نیز منهدم کرد.

 نیروهای ارتش همچنین یک انبار مهمات و یک توپ ضد هوائی کالیبر 23 میلیمتری متعلق به تروریستها را در نزدیک فرودگاه نظامی منغ منهدم کردند.

برپایه این گزارش ، ارتش سوریه در تعقیب افراد مسلح در ورودی جنوبی شهر حلب شمار زیادی از تروریستهای مسلح از جمله سه تن از سرکردگان گروه های تروریستی را پای درآوردند.

نیروهای ارتش در عملیات پاکسازی فرودگاه الضبعه شمار زیادی از افراد مسلح را از پای درآوردند و هم اکنون به تعقیب تروریستهای فراری در محدوده این فرودگاه ادامه می دهند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه در ادامه علمیات خود در حومه شمالی شهر القصیر در مجاورت مرزهای لبنان، روستاهای دویر و مهاجرین را پاکسازی کردند و بار دیگر امنیت و آرامش را در این دو روستا برقرار کردند.

در ادامه تلویزیون سوریه در خبری فوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه در استان حمص توانستند در منطقه البساتین در شرق شهر القصیر ثبات و امنیت برقرار کنند و شماری از تروریست ها را به هلاکت برسانند.
برچسب ها: آزادی ، زندان ، حلب ، فرودگاه ، القصیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار