بخشدار جاجرود گفت : مهمترین برنامه ما در بحث ایجاد بستری مناسب برای فعالیت کارخانه جات صنعتی جاجرود ساماندهی مناطق کارگاهی و خروج صنایع آلاینده از منطقه جاجرود است که به سرعت این اقدامات را عملیاتی خواهیم کرد .

مجید معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :منطقه جاجرود با وجود رودخانه و همچنین طبیعت فوق العاده ای که دارد در حوزه گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است و با برخورداری از پل شاه عباسی هم از سیمایی تاریخی بهره مند می باشد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :گذشته از موارد ذکر شده به عنوان خصوصیات بخش جاجرود شهرستان پردیس ما در این منطقه کارگاهها و کارخانه جات زیادی داریم که متاسفانه در گذشته بروی نوع فعالیت های آنها و پیامدهایی که این مکانهابروی زندگی مردم و هوای این منطقه داشتند توجهی صورت نمی گرفت .

بخشدار جاجرود تصریح کرد :ما در کنار فعالیت های زیرساختی در این منطقه برای جلوگیری از پیشروی بیشتر آلایندگی این کارخانه جات در منطقه جاجرود طرح و برنامه های مختلفی را اعمال خواهیم کرد .

معظمی گودرزی در خاتمه اظهار داشت :مهمترین برنامه ما در بحث ایجاد بستری مناسب برای فعالیت کارخانه جات صنعتی جاجرود ساماندهی مناطق کارگاهی و خروج صنایع آلاینده از منطقه جاجرود است که به سرعت این اقدامات را عملیاتی خواهیم کرد ./س


برچسب ها: کارگاه ، صنایع ، آلاینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.