سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه امتحانات ملی پوشان اولویت کاری آنان در خردادماه است، گفت: تمرینات بازیکنان تیم ملی بانوان در این ماه سبک تر و به گونه ای است که آمادگی فیزیکی آنان حفظ شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، میترا شعبانیان اظهار داشت: والیبالیست های دختر ایران با پسران متفاوت هستند واگر در زمان امتحانات در مورد تمرینات آنان سختگیری شود، با واکنش منفی خانواده آنان روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام امتحانات خردادماه بازیکنان تیم ملی در استان های محل اقامت خود روزانه یک نوبت تمرین را زیر نظر مربیان پیگیری می کنند، خاطر نشان کرد: استرس امتحانات فرصت بیشتری برای تمرین دانش آموزان و دانشجویان ملی پوش والیبال زنان نمی گذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان تصریح کرد: به همین دلیل مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران از چهارشنبه اول خردادماه در پنج استان تهران، اصفهان، فارس، کرمان و خراسان جنوبی که محل اقامت ملی پوشان است، آغاز و تا 20 خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این اردو 27 بازیکن حضور دارند که زیر نظر مربیان تمرینات آماده سازی منظمی را پشت سر می گذارند، افزود: در تهران من، در اصفهان فریبا صادقی، در فارس بهرام زاده یا عباسپور، در کرمان رضی پور و در خراسان جنوبی محمدزاده کار هدایت ملی پوشان را در این اردو بر عهده دارند.

شعبانیان ادامه داد: مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان از 21 خردادماه به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی از احتمال سفر تیم ملی والیبال زنان به جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: تیم ملی والیبال زنان برای برگزاری اردوی آمادگی برون مرزی و برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی عازم باکو می شود. هماهنگی های این سفر انجام شده و احتمالا نیمه دوم تیرماه ملی پوشان راهی خواهند شد.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی که شهریورماه در تایلند برگزاری می شود، آماده می کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار