فرماندار شهرستان بروجن گفت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دو هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.

فتاح کرمی گفت: در این دوره از انتخابات 101 شعبه اخذ رای شامل: 83 شعبه ثابت، 18 شعبه سیار در شهرستان بروجن پیش بینی شده است.
وی، با اشاره به اینکه از شعبه های پیش بینی شده 67 شعبه روستایی و مابقی شهری است، افزود: 327 داوطلب برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بروجن تائید صلاحیت شدند.
کرمی اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شش شهر و 31 روستای بالای 20 خانوار شهرستان بروجن برگزار می شود و داوطلبان مناطق شهری و روستایی شهرستان بروجن به حد نصاب رسیده است.
فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بروجن 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و تعداد اعضای اصلی شورا در شهرهای نقنه، سفید دشت، فرادنبه، بلداجی پنج نفر انتخاب خواهند شد.
وی افزود: در روستاهای کمتر از یکهزار و 500 نفر، سه نفر عضو اصلی شورای اسلامی و در روستاهای بیشتر این میزان جمعیت، پنج نفر عضو اصلی شورا انتخاب می شود.
شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد./س
برچسب ها: انتخابات ، نظارت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.