امام جمعه گچساران گفت: دشمنان بر این باور و عقیده بودند که با ارتحال امام خمینی (ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوام نداشته و از هم خواهد پاشید در حالی که سخت در اشتباه بودند.

 
حجت الاسلام سید ˈامین الله حجازیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: وفاداری مردم به اصل ولایت فقیه و انتخاب شایسته آیت الله خامنه ای از سوی مجلس خبرگان رهبری نعمت مضاعف الهی برای ملت ایران بود که معادلات دشمن را به هم زد و آنان را برای همیشه مایوس کرد.
وی بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری با انتخاب شایسته خود پس از ارتحال امام خمینی (ره) توانست به سرعت خلا وجود امام راحل (ره) را در کشور پر کند و مانع از توطئه چینی دشمنان شود.
حجازی اظهار کرد: در سال های پس از ارتحال امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب با تدبیر، آگاهی و بصیرت مثال زدنی توانست توطئه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دسیسه های استکبار جهانی به طور مطلوب هدایت و نجات دهد.
وی عنوان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایستادگی و خودباوری را به ملت ایران آموخت و این آموزه کشور را در عرصه های مختلف و در گردنه های سخت تهدید و تحریم دشمنان بیمه کرده است.
حجازی ابراز داشت: امام خمینی (ره) با شاخص های تسلیم ناپذیری، دشمن شناسی و درک صحیح شرایط و موقعیت جهان اسلام دست به حرکت آزادبخشی زد که سرآغاز نهضت ها و حرکت های جهانی شد.
وی با اشاره به اینکه محتوای برنامه ها در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید تاثیرگذار و باکیفیت باشد، افزود: ملت ایران و ملت های مظلوم جهان اسلام همه ساله در 14و 15 خرداد با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق می کنند./س
برچسب ها: ارتحال ، امام ، راحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.