در دو روز آینده به تناوب برای استان های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، شمال شرق و شرق ابرناکی، رگبار و رعدو برق و وزش باد و برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"یک شنبه 12 خردادماه 92"نقشه های پیش یابی نشان می دهد که در دو روز آینده به تناوب برای استان های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، شمال شرق و شرق ابرناکی، رگبار و رعدو برق و وزش باد و برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود و همچنین از فردا از شدت بارش ها در مناطق مذکور کاسته می شود.


لازم به ذکر است به علت شکل گرفتن توده گردو خاک بر روی کشور عراق در دو روز آینده برای مناطق غرب و جنوب غرب و جنوب  بویژه در برخی نقاط استان های کرمانشاه،ایلام و خوزستان پدیده گردو خاک همراه با کاهش دید افقی می شود.
براساس این گزارش، روز سه شنبه به علت نفوذ جریانات سرد شمالی برای استان های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری،درپاره ای نقاط نیمه ابر و غبارآلود و در ارتفاعات رگبار ورعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار