يكي از اساتيد مدرسه امام خميني قم با تا كيد بر اينكه شاهد اين هستيم كه كانديداهاي رياست جمهوري جرات دفاع از ارزش هاي انقلاب را ندارند ،گفت: برخي به دنبال تحريف گفتمان امام خميني(ره) هستند. .

.

به گزارش خبرنگارگروه استانها باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام صفرعلي الهي راد شامگاه یکشنبه در ستاد انتخاباتي سعيد جليلي عنوان كرد: كانديداي اصلح در انتخابات رياست جمهوري فردي است كه به قرآن و ديدگاه هاي رهبركبير انقلاب نزديك تر باشد.

وي ادامه داد: مهم ترين علت وقوع انقلاب در ايران احياء گفتمان اسلام بود و اساس نهضت مبارزه با شاه نيز بر روي اين مطالبه پايه ريزي شد.

انقلاب باعث شد ضد ارزش ها به ارزش تبديل شود

وي با تاكيد بر اينكه انقلاب باعث شد ضد ارزش ها به ارزش تبديل شود، اذعان داشت: هر جا تفكر انقلابي حاكم باشد عنايت خداي متعال نيز شامل آن جمع خواهد شد.

وي بيان داشت: هرجا به ارزش ها توجه شود انقلاب نيز در همان جا زنده خواهد ماند و امام خميني با درك مولفه هاي دين مبين اسلام توانست انقلاب را هدايت كند.

وي با اشاره اينكه اگر هدايت امام خميني نبود انقلاب در كشورمان به پيروزي نمي رسيد، اظهار داشت: مردم نيز با تشخيص درست امام خميني در راستای نيل به هدف مقدسش  او را ياري رساندند.

عده اي با لباس اصولگرايي در مقابل اسلام ايستاده ند

الهي راد با تاكيد بر اينكه به انقلاب تنها مي توان از راه رهبري، اسلام و مردم ضربه وارد كرد، گفت: عده اي با لباس اصولگرايي در مقابل اسلام ايستاده ند واين يكي از بزرگترين چالش ها در انقلاب اسلامي است.

وي عنوان كرد: جنگ با برخي از جريانات در كشور جنگ جهان بيني است و بايد نگران اين باشيم كه  چرا برخي در كشور در لباس اسلام و با پول بيت المال بر ضد اسلام و مسلماني مي نويسند.

در دوران اصلاحات ساده ترين ارزش هاي اسلامي زير سئوال رفت

وي با تاكيد براينكه در راس گفتمان اسلام توحيد قرار دارد، اذعان داشت: در دوران اصلاحات ساده ترين ارزش هاي اسلامي زير سئوال رفت.

وي ادامه داد: فردي كه در ديدگاه خود امكان تظاهرات بر ضد خدا را  مطرح مي كند نمي توان در دايره مسلماني قرار بگيرد.

استاد مدرسه امام خميني (ره) قم بيان داشت: انتخاب جليلي از سوي جبهه پايداري به دليل پايبندي وي به ارزش هاي انقلاب اسلامي بوده است.

احمدي نژاد توانست گفتمان انقلاب را احياء كند

وي با تاكيد بر اينكه رهبري نيز ويژگي دولت نهم و دهم را توجه به ارزش هاي انقلاب عنوان کرده است، گفت: احمدي نژاد توانست در دوران رياست جمهوري خود گفتمان انقلاب را احياء كند.

وي اظهار داشت: گفتمان انقلابي دولت نهم و دهم باعث شد كه هم اكنون شاهد اين باشيم كه كانديداهاي رياست جمهوري حتي در ظاهر هم شده اصرار دارند كه خود  را به اسلام و ارزش هاي آن منتسب کنند.

وي با تاكيد بر اينكه همه خود را سرباز ولايت فقيه معرفي مي كنند، گفت: نبايد اجازه داد كه فردي بر سر كار بيايد كه نسبت به ارزش هاي انقلاب بي توجه باشد.

برخي از كانديدا ها اهل سازش شده اند

وي با اشاره به اينكه برخي از كانديدا ها اهل سازش شده اند، ادامه داد:  عده اي مي گويند بايد با دنيا سازش كنيم، اين در حالي است كه چند كشور محدود كه قدرت جهاني را در دست خود دارند يك روز هم علاقه اي به حيات ايران ندارند.

وي اذعان داشت: ايران با دنياي استكبار تا آخرين لحظه حيات انقلاب اسلامي قهر است و اين سيره رهبري و امام خميني (ره) است.

وي با تاكيد بر اينكه نبايد براي كسب آرا مردم هر سخني را عنوان كرد، بيان داشت: در هيچ جاي قرآن دستوري براي سرخم كردن در برابر دشمنان نيامده است.

الهي راد كه به بيان تدابير سعيد جليلي در مذاكرات هسته ای اشاره مي كرد، بيان داشت: برخي در سيما به دروغ پردازي در خصوص موفقيت برنامه هسته ای در دوران حكومتشان مي پردازند.

هرقدر از دشمن عقب نشيني كنيم آنان نيز ما را به عقب تر مي رانند

وي بيان داشت: هرقدر از دشمن عقب نشيني كنيم آنان نيز ما را به عقب تر مي رانند و نبايد برخي از اصولگرايان حرف از سازش با دشمنان قسم خورده ايران بزنند.

وي با اشاره به اينكه مطرح شدن جريان هولوكاست خواست رهبري بود، ادامه داد: برخي صراحتا سخن از مذاكره با آمريكا را مطرح مي كنند كه اين خلاف نظر امام خميني است.

اين استاد مدرسه امام خميني قم با تاكيد بر اينكه سعيد جليلي تنها فردي است كه داراي گفتمان مقاومت در بين كانديداهاي رياست جمهوري است، در پايان  عنوان كرد: مردم ديگر راي شان را به افرادي كه بنرهاي بزرگ چاپ مي كنند و در سطح شهر در انتخابات 84 نصب كرده بودند نمي دهند.

فروش بروشورهاي تبليغاتي سعيد جليلي

در اين مراسم برای كسب آراء مردم براي پيروزي سعيد جليلبي در انتخابات رياست جمهوري اقدام به قرائت دعاي توسل شد و همچنين در محوطه ورودي سالن بروشورهاي تبليغاتي جلیلی به فروش مي رسيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.