معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور گفت: با طراحی و راه‌اندازی نرم افزار هوشمند،کنترل داخلی زندان‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش حوزه حقوقي –قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، محمد علی زنجیره‌ای معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: نرم‌افزار هوشمند طراحي شده، همانند برخي از نرم افزارهاي مورد استفاده در دنيا قادر به کنترل حرکات و واکنش‌ها است.

وي افزود:همچنین این نرم افزار قادراست نسبت به وسیله‌ای که در یک مجموعه شلوغ بیش از حد روی زمین بماند وکسي سراغ آن نرود،اعلام وضعيت خطر كند.

محمد علي زنجيره اي با اشاره به هوشمند سازي کنترل داخلي زندان ها بيان داشت:ما به دنبال هوشمندسازی کنترل داخلی زندان‌ها هستیم تا اپراتورهای زندان‌، بتوانند نظارت خود را بر موارد خاص متمرکز کنند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی پيرامون نحوه کار سیستم کنترل هوشمند فضاي داخلي زندان ها،گفت:به عنوان مثال اگر یک زندانی وارد محوطه ممنوعه و یا اینکه در موقع خاموشی باحضور در محلي خاصی در پي فرار يا نزدیک شدن به دیواره‌های زندان باشد این سیستم به کمک اپراتورها آمده و شروع به اعلام خطر می‌کند.

وي افزود: تجهیزات اولیه راه‌اندازی این سیستم، دوربین های مدار بسته اند که از قبل در زندان‌های کشور نصب شده اند ومرحله بعدي نيز مربوط به قسمت هاي نرم افزاري اين سيستم است که هزينه هاي زيادي را به سازمان زندان ها وارد کرده است.

***پروژه های زندان مرکزی نفس دوباره به زندان اهدا کرد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان های کشور ضمن بازديد ازپروژه هاي مرکزي زندان اصفهان،گفت:انجام این پروژه ها، نفس دوباره ای به زندان، هدیه مي کند.

زنجیره ای افزود:پروژه های در دست احداث از پیشرفت خوبي برخوردارند و با تکمیل آن، زندان و زندانیان نفس تازه و جدیدی را در خود احساس خواهند کرد.

وی ادامه داد:بازگشایی راهروی اصلی زندان موجب ایجاد تنفس بیشتر، پیشگیری از بیماری و معضلات درون زندان خواهد شد و وجود اندرزگاه های فشرده و بحران جمعیت در آن مكان ها نیازمند این حرکت بزرگ بود، که با ترمیم و بازسازی اماکن داخلی آن ،کمک بزرگی به نگهداری زندانیان خواهد کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان ها با اشاره به سختي و مشقت شغل زندانباني ، اظهار داشت:محیط کار و تلاش هر کارمندی در هر مجموعه و اداره،به طور یقین باید محیطی شاد و سرشار از نشاط باشد،اما شغل زندانبانی بدلیل سختی فراوان ،باید محیطی مناسب و در خور شان آنان باشد.

زنجیره ای تاکيد کرد: امیدوارم بازگشایی کریدور اصلی و ایجاد حمام بهره برداری شده، کمک مناسبی به روحیه کارکنان در امر پیشگیری از آسیب به آنان كند.

زنجیره ای در ادامه سفربه استان اصفهان ،اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی‌از پروژه های دردست احداث توسط قرارگاه خاتم الانبیاء را مورد بازدید قرارداد.

وی پیشرفت احداث سوله های خوابگاهی با ظرفیت دوهزار نفر را مطلوب دانست و گفت:از دست اندرکاران و مهندسان مشاور خواسته ايم تاپایان سال جاری نسبت به تکمیل و تحویل آن تلاش مضاعف بیشتری به کار گیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان های کشور در ادامه اظهار داشت: این پروژه ها ضمن ايجاد اشتغال براي مددجویان به عنوان حرکتي در پیشگیری از کاهش آسیب های اجتماعی محسوب مي شود.

مدیر کل زندان های استان اصفهان با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام گرفته و نقش خیّرين در احداث این پروژه ها،خاطر نشان کرد:علاوه بر استفاده از اعتبارات کشوری و استانی، تلاش مضاعف و کمک هاي بي دريغ خيرين استان اصفهان نيز نقش موثری ایفا  كرده است./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار