جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد: وظیفه بسیجیان علاوه بر حضور، به صحنه آوردن مردم در پای صندوق های رای در تاریخ 24 خرداد است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سرهنگ علی لاجوردی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد، شب گذشته در همایش فرزندان روح الله بسیجیان مشهد الرضا(ع) که حضور خیل زیادی از بسیجیان به مناسبت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شما امروز با حضور در این حسینیه ثابت کردید که بسیجیان فرزندان روح الله بوده و تا پای جان از راه و خط ایشان خسته نخواهید شد و راه ایشان را که همان راه امام زمان(عج) است را انشالله ادامه خواهید داد.

وی با بیان اینکه ادامه دهنده راه امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان است، ادامه داد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و به ما امر فرمودند که در بحث حماسه سیاسی فعال بوده و همه مردم را به ایجاد و خلق حماسه دعوت کنیم.

لاجوردی بیان کرد: در خصوص حماسه سیاسی خود ایشان دو بحث را مطرح کردند که یکی حماسه حضور و دیگری حماسه انتخاب است، عموم مردم موظف هستند که در خلق حماسه سیاسی قدم برداشته و وظیفه شما به عنوان یک بسیجی از بقیه مردم بیشتر است، چرا که مردم فقط پای صندوق های رای حضور می یابند اما وظیفه ما علاوه بر حضور، به صحنه آوردن مردم در پای صندوق های رای در تاریخ 24 خرداد است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد با بیان اینکه ما سرباز ولایت هستیم، ابراز کرد: بنابراین باید برای اجرایی شدن فرمان رهبرمان، اقدام کرده و برای تحقق امر ولایت قدمی برداریم.

وی با اشاره به این مطلب که ما می توانیم برای به صحنه آوردن مردم چند کار ارزشی انجام دهیم، افزود: برگزاری همایش در مساجد و پایگاه های بسیج و استفاده از سخنران مجرب برای روشن ساختن مردم برای حضور در انتخابات و برگزاری یادواره شهدا و بیان یاد و خاطره شهدا برای مردم می تواند در ایجاد انگیزه برای حضور در پای صندوق های رای اثرگذار باشد.

لاجوردی ادامه داد: همچنین هر پایگاه می تواند از فرمایشات امام خامنه ای در خصوص انتخابات در داخل و بیرون از پایگاه استفاده کند و مردم را برای حضور در خلق حماسه سیاسی امروز تشویق کند.

وی عنوان کرد: بسیجیان می توانند با استفاده از ابزار پیامکی که برای دوستان، بستگان و خویشاوندان ارسال می کنند، آنان را تشویق و ترغیب به حضور گسترده کنند.


برچسب ها: جانشین ، ناحیه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.