هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم بسكبتال با ویلچر جوانان كشورمان از امروز چهارشنبه در كمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز شد و تا اعزام آنان به مسابقات انتخابی جهان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های بسكتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان شهریور ماه امسال به میزبانی كشور تركیه در شهر آدانا برگزار می شود.
 
 رقابت های مرحله انتخابی در تمامی قاره ها به جز قاره كهن آسیا برگزار شده و هم اكنون ۹ تیم از ۱۲ تیم شركت كننده در مسابقات جهانی مشخص شده اند.
 
مسابقات بسكتبال با ویلچر جوانان انتخابی آسیا با حضور تیم های ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند از ۲۰ تا ۲۸ خردادماه در شهر بانكوك برگزار می شود. ۳ تیم منتخب این رقابت ها به جمع تیم های راه یافته به مسابقات جهانی، می پیوندند.
هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم بسكتبال با ویلچر جوانان به سرمربیگری 'محمدرضا دستیار' از امروز در كمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز شد.
تیم بسكتبال با ویلچر جوانان ۱۹ خرداد ماه جاری تهران را به مقصد بانكوك برای حضور در مسابقات انتخابی جهان ترك می كند.
حسن اسدیایی،امیدهادی اطهر، محمداندایش، مسلم رستم‌زاده، مرتضی ابراهیمی، میلادخردمند، محمدمحمدنژاد، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا و علی كریمی ۱۲ ملی پوش جوان دعوت شده به اردوی نهایی و متصل به اعزام هستند.
تمرینات تیم بسكتبال با ویلچر جوانان كشورمان امروز پس از گرم كردن و حركات كششی، بر مرور سیستم ها و تمرینات تخصصی شوت تمركز داشت.
رشته بسكتبال با ویلچر ایران از بازی های پارالمپیك ۲۰۰۸ پكن به مدت چهار سال محروم شد. اعزام تیم جوانان نخستین رویداد این رشته ورزشی بعد از بازی های پكن محسوب می شود.
برچسب ها: ویلچر ، بسکتبال ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار