مربی اول تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعتقاد دارد که مسابقات انتخابی تیم ملی ، امسال جذاب و دیدنی خواهد بود و حضور همه کشتی گیران سرشناس را در این مسابقات الزامی می داند.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ، امسال با حضور همۀ کشتی گیران سرشناس برگزار خواهد شد و حضور همۀ چهره های سرشناس در این مسابقات الزامیست و هر کشتی گیری که در این مسابقات شرکت نکند در تیم ملی جایی نخواهد داشت.

وی در خصوص اینکه آیا نفرات اول برای مسابقات جهانی انتخاب می شوند یا خیر ، افزود: هیچ چیز معلوم نیست و باید دید که شرایط چگونه است ، ولی اگر کشتی گیری مقتدرانه مقام اول را بدست آورد، تا حدود زیادی برای مسابقات جهانی انتخاب شده است.

عنوان دار 4 دورۀ مسابقات جهانی گفت:  شرایط در کشتی حساس است و هر چه زودتر باید انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود و تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی افزود: چند سالیست که فدراسیون کشتی با حضور سرپرست هدایت می شود فردی به عنوان فدراسیون مشخص  شود و ثبات مدیریتی بر کشتی حاکم شود.

پر افتخار ترین کشتی گیر وزن اول کشتی ایران به تغییراتی که در کشتی پیش بینی شده و اجرا نشد ، اشاره کرد و گفت: اگر تغییر قوانینی که در فدراسیون جهانی کشتی ( فیلا) که در نظر گرفته شد ،‌ تثبیت شود ،‌علاوه بر اینکه این تغییر قوانین به نفع کشتی کشورمان خواهد بود به نفع کشتی دنیا خواهد بود و اصل کشتی برگزار میشود و در کل کشتی جذاب تر و دیدنی تر از قبل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : برای مسابقات جهانی بوداپست مجارستان هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و کار سخت است و همدلی باید در همۀ زمینه ها وجود داشته باشد و ما هم تیم خوبی برای این مسابقات داریم و تیم ایران می تواند به عنوان یکی از تیمهای مدعی در این رقابتها حضور داشته باشد.

غلامرضا محمدی در پایان گفت: دید ما  بازیهای المپیک آسیایی 2014 کره جنوبی و المپیک 2016 برزیل است و برای موفقیت در این رویدادهای مهم باید المپیکی فکر کنیم و امکانات و بودجه المپیکی داشته باشیم./آق

برچسب ها: محمدی ، کشتی ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار