محمدمحسن رباني عنوان مرد سال پرش با نيزه کشورمان را به خود اختصاص داد و ميثم صادق‌پور در بين 10 نفر برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، فدراسيون دو و ميداني 10 نفر برتر رشته پرش با نيزه دو و ميداني کشور در سال 1391 را از رشته پرش با نيزه در حالي معرفي کرد که محمدمحسن رباني با توجه به ثبت پرشي به ميزان پنج متر و 25 سانتيمتر در مسابقات قهرماني کشور در جايگاه نخست ايستاد.
عنوان نخست و مرد سالي محمدمحسن رباني در حالي اعلام شد که در اين رده بندي اسحاق غفاري و امير محمد صلح ميرزايي عنوان‌داران اين رشته در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي کشور به ترتيب با پرش پنج متر و چهار متر و 80 سانتي متر جايگاه هاي دوم و سوم را از آن خود کرده‌اند.
همچنين هادي سپهرزاد با پرش چهار متر و 50 سانتي متر در جايگاه چهارم قرار دارد، ميثم صادق پور دومين ورزشکار قمي با پرش چهار متر و 40 سانتي متر رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است و جليل توماج با چهار متر و 30 سانتي متر ششمين نفر برتر پرش با نيزه کشور شناخته مي‌شود.
در نهايت اينکه حسين فلاح با سه متر 70 سانتي متر در مکان هفتم جاي گرفته است و شفيع خلفي، محمد کوهکن و سعيد کوليوند هر کدام با پرش سه متر و 60 سانتي متر به ترتيب در مکان هاي چهارم تا دهم اين رده‌بندي جاي دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.