استاد دانشگاه تهران گفت: مردم با بررسی سابقه عملکردی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، صداقت را از جوزدگی و شعاري بودن در يك سخن تشخيص مي‌دهند و به این ترتیب بخشی از تصميم‌گيري‌ها براي شناخت نامزد اصلح مرتفع خواهد شد.

غلام‌عباس اکبری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وجود مشکلات در کشور اظهار داشت: این مشکلات هم ناشی از مسائل داخلی و بي‌تدبیری‌ها و هم ناشی از فشارهای جهانی است، که با ايجاد آرامش در مردم از سوي دولت مقداری از مشکلات حل خواهد شد.
 
استاد بسیجی دانشگاه تهران با اشاره به مدت زمان تعیین شده برای رفع مشکلات اقتصادی از سوی برخی کاندیداها بیان‌ داشت: امروز یکی از مشکلات اقتصادی در كشور ميزان نقدینگی است كه با جلب اعتماد مردم و  تشویق آن‌ها به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از سوي دولت بسياري از مشکلات کاسته مي‌شود و ديگر نيازي به وعده و زمان براي بهبود وضعيت اقتصادي از سوي نامزدها نيست.
 
وی افزود: دادن وعده زماني براي حل مشكلات كاملا غلط و تنها اثرات عملکردي شعارهای اقتصادی کاندیداهای ریاست‌جمهوری را مي‌توان مشاهده کرد و طبعا يکی از راه‌های تشخیص شعار از واقعیت، انطباق سخنان كانديداهاي ریاست‌جمهوری با واقعیات و منطق روز جامعه است.
 
اكبري در پایان خاطرنشان کرد: مردم با بررسی سابقه عملکردی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، جوزدگی و شعاري بودن را از صداقت در يك سخن تشخيص مي‌دهند و به این ترتیب بخشی از تصميم‌گيري‌ها براي شناخت نامزد اصلح مرتفع خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، انتخابات ، عیار ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار