دبير ستاد مديريت بحران در منطقه 16 از تداوم برگزاري دوره هاي اموزشي براي مديران بسيج و ديگر پرسنل در محل ستاد مديريت بحران خبر داد.

دلاوري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در راستاي اهداف از پيش تعيين شده سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران مبني بر تعامل هر چه بيشتر بين ارگانها مقرر شد دوره هاي آموزشي براي مديران بسيج و ديگر پرسنل در محل ستاد مديريت بحران برگزار شود.
وي همچنين به تشکيل گروه 100 نفره ويژه داوم اشاره کرد و افزود: با توجه به آمادگي هر چه بيشتر در برابر پديده طبيعي زلزله و اهميت موضوع و شناخت موقعيت جغرافيايي و جمعيتي منطقه 16، ستاد مديريت بحران منطقه بر ان شد تا گروه ويژه 100 نفري را از گروه هاي دوام کليه محلات تشکيل و برنامه ريزي اموزشي براي اين گروه انجام دهد.
*برگزاري مانور بروز حادثه در فرهنگسراي بهمن
همچنين با  همکاري معاون هاي فني و عمراني و امور شهري و فضاي سبز و با هماهنگي ستاد مديريت بحران منطقه در راستاي مميزي استانداري ايمني و محيط زيست براي اماکن واقع در منطقه، مانور بروز حادثه و آتش سوزي در سالن امفي تئاتر در دست احداث شهيد آويني در فرهنگسراي بهمن با حضور تمامي نيروهاي امدادي ، آتش نشاني و بحران با موفقيت انجام شد./ز
برچسب ها: حوادث ، طبیعی ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار