آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: برای بازی های حساسی که تیم ملی در پیش دارد سید مهدی رحمتی باید به اردوی تیم دعوت شود.

شاهرخ بیانی آنالیزور استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی 2 بازی سخت و حساس برای رسیدن به جام جهانی در پیش دارد و به نظر من سید مهدی رحمتی باید برای این 2 بازی حساس به اردوی تیم ملی دعوت شود. مقابل قطر دروازه ما بسته ماند و گل نخوردیم اما در دوحه خدا به ما رحم کرد و جان سالم به در بردیم کره جنوبی با قطر خیلی فرق می کند و برای چنین بازی های حساس و سنگینی به دروازه بان مطمئنی مثل رحمتی نیاز داریم.

وی افزود: رحمتی با فاصله نسبت به دیگر گلرهای ایران، بهترین دروازه بان ما در حال حاضر است و استقلال قهرمانی اش در لیگ امسال و حضورش در جمع 8 تیم برتر آسیا را مدیون رحمتی است. برای موفقیت تیم ملی نباید قهر و آشتی و چنین مسائلی را در نظر بگیریم بلکه همه باید کنار هم باشیم و دست به دست هم دهیم تا موفق شویم.

بیانی در پایان گفت: رحمتی از مردم ایران و سرمربی تیم ملی عذرخواهی کرده چون منافع ملی را به خودش ترجیح داده و امروز هم کی روش باید او را به اردو دعوت کند چون همه باید در خدمت تیم ملی باشند. رحمتی از تیم ملی خداحافظی نکرده بلکه اعلام کرده بود برای مدتی می خواهد استراحت کند خود کی روش هم گاهی اوقات خسته می شود و نیاز به استراحت دارد و باید شرایط رحمتی را درک می کرد. امروز دیگر بحث قهر و آشتی معنی ندارد و همه باید دست به دست هم بدهیم و از تمام نیروهایی که داریم استفاده کنیم تا تیم ملی موفق شود./آق

برچسب ها: بیانی ، کی روش ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار