شهردار میناب گفت: انتخاب پیش‌رو مانند انتخابات‌ پیشین بر اساس اصول اسلامی و استقلال ملی برگزار می‌شود.


 

به گزارش خبرگزاری گروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه‌ی خلیج‌فارس، «محسن حسین‌پور» افزود: با در اختیار قرار دادن تابلوها و بیلیبوردهای تبلیغاتی به ستادهای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر مقرر شد تا کاندیداها کار تبلیغاتی خلاف اصول و قوانین را انجام ندهند.

شهردار میناب با اشاره به این‌که شهرداری میناب با فراهم کردن امکانات مناسب مانند ایجاد جایگاه‌های نصب تبلیغات در نقاط مختلف شهر و اجرای داربست سعی در ایجاد فضاهای مناسب تبلیغات صحیح و اصولی برای کاندیداها دارد، تصریح کرد: با نصب بنرهایی در نقاط مختلف شهر از این طریق از شهروندان محترم برای حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای سیاسی در کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری میناب با به‌کارگیری امکانات خود بدون جانبداری از فرد یا گروهی خاصی از کاندیداها زمینه‌ی ایجاد انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده در سطح شهر میناب فراهم می‌کند.

حسین‌پور با بیان این‌که مساله‌ی انتخابات مهم‌ترین مساله سرنوشت‌ساز در کشور است که مردم بزرگوار با حضور پرشکوه خود در این عرصه صفحه‌ای تازه از تاریج کشور را ورق می‌زند، اظهار امیدواری کرد با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای افراد شایسته را انتخاب کنند./ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.