دومین نشست تخصصی انجمن شعر آیینی حوزه هنری با حضور پیشكسوتان حوزه شعر و ادب، روز سه شنبه 21 خرداد ماه در سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دومین نشست تخصصی انجمن شعر آیینی حوزه هنری با حضوراستادانی چون یوسفعلی میرشكاك و علی انسانی و جمعی از شاعران جوان و پیشكسوت كشور برگزارمی شود. 
دراین نشست تخصصی شعرهایی از شاعران برتر شعر آیینی كشور همچون عمان سامانی، محتشم كاشانی، نیر تبریزی و دیگر شاعران از این دست قرائت خواهد شد.
همچنین شاعران جوان شعرهای آیینی خود را  كه بر اساس اتفاقات تقویمی تاریخ تشیع كه به صورت دستور جاسه به آنان داده خواهد شد در محضر استادانی چون یوسفعلی میرشكاك و علی انسانی قرائت خواهند كرد و این بزرگواران آثار آنان را مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.
گفتنی است كلیه اشعارتولید شده در این سلسله جلسات انجمن شعر آیینی از سوی دفتر شعر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید. 
شایان ذكر است نخستین جلسه نشست انجمن شعرآیینی كشور، هفتم خردادماه با حضور جمعی از شاعران و مداحان كشور برگزار شد و در این نشست استادان یوسفعلی میرشكاك و علی انسانی در خصوص حوزه شعر آیینی مطالبی را بیان كردند.
علاقه مندان برای حضور در این جلسات می توانند هر سه شنبه ساعت 17 به سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری؛ واقع درخیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ – ساختمان اداری حوزه هنری – طبقه سوم مراجعه كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار