معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: در سال 92 اقدام به ساماندهی و اصلاح هندسی راستگرد بزرگراه بابایی-لنگری شد.

پوریا محمدیان دبیر کارگروه تخصصی ایمنی شبکه معابر و پیاده راهها درباره مناسب سازی دسترسی ها برای معلولین و سالمندان به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: این معاونت در راستای ایجاد دسترسی بزرگراه بابایی به خیابان لنگری و ایجاد دسترسی مناسب و ایمن برای شهروندان محله اراج در تقاطع بابایی-لنگری اقدام به احداث راستگرد و ساماندهی و اصلاح هندسی در این محدوده نمود.
محمدیان اظهار داشت: عملیات اجرایی این اصلاح هندسی در فاز 3 صورت گرفت، که در فاز اول تملک بخش از محوطه ساختمان هوا و فضا به مساحت تقریبی 80 مترمربع و احداث دیوار جدید و نماسازی با سنگ انجام شد.
وی افزود: فاز دوم جابجایی پلکان و پل عابر پیاده معارض در محدوده اصلاح هندسی و فاز سوم راستگرد بزرگراه بابایی-لنگری احداث شد.
محمدیان خاطر نشان کرد: از همین رو 160 مترمربع احداث دیوار در قوس، جابجایی و احداث نهر به طول 120 متر، پیاده روسازی 300 مترمربع، احداث نرده حفاظ دیوار سازمان هوا فضا اجرایی گردید.
وی عنوان کرد: در این عملیات پیاده رویی به عرض 4 متر باغچه ای به عرض یک متر و نهری به عرض یک متر با معبد سواره رو 6 متر در این محدوده اجرایی شد./ز
 

برچسب ها: هندسی ، معابر ، راستگرد ، بابایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار