در پي درگيري خونين در خيابان آزاديخواه 8 تن توسط پليس تهران دستگير و به کلانتري انتقال داده شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 16، يازدهم خرداد ماه تعدادي زيادي از شهروندان به سامانه 110 تماس گرفته و از يک فقره درگيري خونين در خيابان آزاد يخواه خبر دادند.

اکيپ کلانتري 109 بهارستان بلافاصله به محل درگيري اعزام شدند و به دليل شدت درگيري در خواست نيروي کمکي کردند.

سريعا نيروي کمکي در محل درگيري حضور پيدا کرد و ماموران مشاهده کردند که به دليل ازدحام جمعيت و تعداد زياد نزاع کنندگان خيابان آزاديخواه به طور کامل مسدود شده است.

با توجه به اينکه درگيري خونين باعث رعب و وحشت اهالي و هموطنان شده بود، ماموران با آمادگي کامل 8 تن از نزاع کنندگان اصلي درگيري را با آمادگي کامل دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

همچنين افراد دستگير شده در درگيري دچار آسيب و جراحت شده بودند که در اين خصوص با هماهنگي، اورژانس به کلانتري مراجعه و افراد مجروح را به صورت سرپايي درمان کرد.

در نهايت در بررسي مشخص شد 5 تن از افراد اصلي درگيري با يکديگر برادر هستند که سرکرده آنان برادر بزرگشان بابک معروف به بابک زاغي است و آنان را به نام براداران زاغي مي‌شناسند.


رئيس کلانتري 109 بهارستان "سرهنگ امير کريمي" با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: ماموران در بررسي از محل درگيري متوجه شدند که تعدادي خودرو از ناحيه شيشه، درب جلو و کاپوت دچار تخريب شده است، لذا متهمان به دليل خسارت به اموال شخصي و نزاع دست جمعي به دادسراي ناحيه 12 فرستاده شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار