معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاكيد بر مشاركت بيشتر رسانه‌ها برای تحقق حماسه سياسی اكيد كرد: اطلاع‌رسانی و تبليغ يكی از اضلاع مهم در خلق حماسه سياسی و اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی انصاری، روز یکشنبه در ديدار با برخی از اعضای هيئت مديره خانه مطبوعات در سخنانی با بيان اينكه انتخابات در همه دوره‌ها در نظام اسلامی دارای اهميت بوده است يادآور شد: دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوری از اهميت بيشتری برخوردار است زيرا از يك طرف دشمنان به نتيجه آن چشم دوخته‌اند و از طرف ديگر امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سياسی نام نهاده شده است.

وی با تاكيد بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات اظهار كرد: رسانه ملی حق مطلب را ادا كرده است و رسانه‌های ديگر به خصوص محلی و از جمله رسانه‌های استان نيز بايد در راستای تحقق حماسه سياسی گام‌های جدی تری بردارند.

انصاری رابطه ميان مردم و رهبری را رابطه محبت آميز و معنوی دانست و تصريح كرد: رابطه ميان مردم و رهبری رابطه معنوی ميان امام و امت است و مردم با جان دل سخنان آقا را گوش داده و عمل می‌كنند و شهدا هم براساس اعتقاد شيعه كه آنان را حی و زنده می‌‌داند برای تداوم مسير انقلاب دعا می‌كنند اما اين موضوع نافی رسالت رسانه‌ها برای شوربخشی به انتخابات نيست و رسانه‌ها يكی از اضلاع حماسه سياسی هستند.

وی بيان كرد: اهل قلم، گروه‌های مرجع شناخته شده و ناشناخته و تك تك مردم برای ايجاد هيجان و حضور پرحجم و همه جانبه بايد احساس مسئوليت كنند و رسانه‌ها نيز حضور پررنگ و در عين حال با ر عايت ظرافت‌های فنی در ايجاد هيجان در انتخابات داشته باشند.

معاون استاندار قم ادامه داد: تبليغ، رساندن پيام و اطلاع ‌رسانی تكليف، وظيفه است و در سنت و سيره ائمه(ع) نيز وجود داشته از اين رو رسانه‌های استان در كنار نجابت رسانه‌ای كه دارند بايد در پيگيری و وصول مطالبات مردم و خودشان جدی باشند/س

برچسب ها: قم ، رسانه ، ضلع ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.