معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 10، گفت: جشنواره تسنيم با هدف مثبت جلوه‌ها و حضور زنان در زندگي شهري به ويژه نقش زن در نهاد خانواده به عنوان رکن اصلي جامعه برگزار مي‌شود.

امير حسين بهاري صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: زنان بخشي از جمعيت پويا و بالنده کشور را تشکيل مي‌دهند که در رشد و سازندگي جامعه نقش مهمي را ايفا مي‌کند و اداره کل امور بانوان شهرداري تهران در پي برگزاري چهار دوره جشنواره زنان و زندگي شهري در نظر دارد پنجمين دوره اين جشنواره را با هدف ثبت جلوه‌ها و حضور زنان در زندگي شهري به ويژه نقش زن در نهاد خانواده به عنوان رکن اصلي جامعه برگزار نمايد.
وي در ادامه افزود: مضامين اين جشنواره، زنان و زندگي اجتماعي مشارکت‌هاي اجتماعي در زندگي شهري، راهپيمايي‌ها و مناسبت‌ها، ورزش و اوقات فراغت زنان و زندگي شهر نشيني حمل و نقل و ترافيک، پارک‌ها و فضاي سبز، مراکز خريد و فروشگاه‌ها زنان و خانواده نقش زن در خانواده تربيت فرزندان و تحکيم بنيان خانواده در قالب ترسيم در نقش مادر، همسر و فرزند، مديريت خانه و خانواده، زنان و فرهنگ تعليم و تربيت نقش آفريني و حضور موثر فعال زنان در مراکز آموزش و پرورش مراکز آموزش عالي، جشنواره‌ها و نمايشگاه‌هاي هنري فضاي فرهنگي از قبيل سينما و تئاتر و موسيقي، زنان و توانمندي‌هاي فرهنگي و اجتماعي کارآفريني، خلاقيت و ابتکار است.
وي خاطر نشان کرد: بانوان مي‌توانند آثار خود را به دبير خانه شهرداري منطقه 10، خانه‌ي ؟؟ و دبيرخانه مرکز تا 15 مرداد ماه از طريق سايت banoran.tehran.ir ارسال کنند./ز
برچسب ها: فراغت ، زنان ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار