وكيل دو مداح تهراني گفت: حكم دادگاه تجديد نظر براي اين پرونده هنوز صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در پی سخنرانی ‌حاج منصور ارضی و ‌سعید حدادیان درباره رئیس جمهور و رئیس دفتر وی در ماه رمضان سال گذشته، معاونت حقوقی دولت و وکیل اسفندیار رحیم‌مشایی از این دو مداح شکایت کردند.

انتشار فایل صوتی سخنان مداحان واکنش‌های گسترده و متفاوتی را به دنبال داشت كه پس از اين ماجرا؛ شکایت از حاج‌منصور ارضي بر اساس ماده 669 قانون مجازات اسلامی به اتهام توهین و افترا و تحریک به قتل رئیس دفتر رئیس جمهور و شکایت از سعید حداديان بر اساس ماده 608 همین قانون و به اتهام توهین به مقامات دولتی صورت گرفت.

بر اساس حکمی که قاضی پیرعباسی رئیس شعبه 26 انقلاب صادر کرده، حاج‌منصور ارضی از اتهام وارده تبرئه شده و همچنین سعید حدادیان بر اساس ماده 608 قانون مجازات اسلامی به اتهام توهین به مقامات دولتی به پرداخت 50 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است، اما اين حكم بدوي است و دفتر مشايي بار ديگر نسبت به حكم بدوي اعتراض كرد.

فرهاد شهبازوار وكيل دو مداح تهراني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در رابطه با آخرين وضعيت اين پرونده اظهار داشت: هنوز حکم دادگاه تجديدنظر برای این پرونده صادر نشده است.

همچنين سيدعلي اصغر حسيني وکیل رحیم مشایی نيز خواستار تسریع رسیدگی به این پرونده شد و گفت: بسياري از شکايت‌هاي مشایي مانند شکایت از پیام فضلی‌نژاد و... به بعد از انتخابات موکول شده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار