رئیس ستاد انتخابات ملارد گفت: از همکاران خود در این شهرستان انتظار داریم رعایت نظم و انضباط، حفاظت در گفتار، تبعیت از ضوابط و قوانین اداری را همچون گذشته سرلوحه خود قرار دهند.

فردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت اخلاق مداری و قانون مداری در انتخابات پیش رو تصریح کرد: اجرای روزانه دستورالعمل ها براساس جدول زمانبندی، تأمین و تجهیز شعب، ثبت گزارش و فعالیت های روزانه در سامانه جامع انتخاباتی، ارائه آموزش لازم و کافی برای کلیه عوامل اجرایی بویژه کاربران رایانه ای از ضروریاتی است که باید نسبت به انجام آن دقت نظر کافی اعمال شود.
وی در ادامه افزود: تمکین به قانون و تبعیت از ضوابط اداری، رعایت نظم و انضباط، حفاظت گفتار و هوشمندی در رفتار از مؤلفه های حائز اهمیتی است که باید در جهت لحاظ نمودن آن، دقیق بود.
فردی در نهایت تصریح کرد: در جلسه هماهنگی با رؤسای کمیته های ستاد انتخاباتی شهرستان ملارد، پیشنهادات و راهکارهای مقتضی در جهت هماهنگی های هر چه بیشتر به منظور برگزاری هر چه مطلوب تر انتخابات بررسی شد و به فضل الهی شاهد خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد ماه در این شهرستان خواهیم بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار