حضور مردم در انتخابات لبيك به نداي رهبر است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، نماينده مردم لامرد و مهر در مجلس شوراي اسلامي گفت:مردم سخت ترين شرايط جنگ ، بحران ، تهديد و ارعاب هاي دشمن را تحمل كرده و كوتاه نيامده اند و همواره با حضور خود دشمن را از ميدان به در كرده اند.
سيد موسي موسوي بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با شناخت از مردم غيور ايران اسلامي خلق حماسه سياسي را اعلام كرده اند.
وي گفت: خلق حماسه سياسي به معناي حضور مردم به عرصه سرنوشت ساز انتخابات است كه با حضور در پاي صندوقهاي راي اين حماسه رارقم خواهند زد.
وي افزود: مردم با حضور فعال خود در انتخابات وفاداري به نظام را به نمايش مي گذارند و به توصيه هاي مقام معظم رهبري جامه عمل مي پوشانند.
موسوي ادامه داد:حاميان نامزدها بايد مراقب باشند تا تبليغات آنها موجب ناراحتي و تخريب ديگران نشود و در عين رقابت در انتخابات احترام متقابل يكديگر را حفظ كنند.
وي گفت: اگرچه مردم از عملكرد برخي از مسوولان و مشكلات اقتصادي كه بر معيشت شان سايه افكنده دلخور و نگرانند اما براي حفظ آرمانهاي انقلاب حضور پيدا مي كنند.
موسوی افزود: اگر هشياري و بصيرت مردم نبود ، پس از فتنه ۸۸ ، كشور به اين جايگاه رفيع در عرصه بين المللي و آرامش در داخل كشور نمي رسيد.
وی بيان کرد: مردم پيچ تاريخي كنوني را شناخته اند و با گذر انتخابات از اين گردنه سخت ، حماسه اي ديگر را خلق كرده و برگ زرين ديگري به كارنامه خود مي افزايند.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به صورت همزمان ۲۴ خرداد امسال برگزار مي شود./س

برچسب ها: حضور ، انتخابات ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.