رئیس حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: مردم در انتخابات فردی را با قابلیت‌ها و توانایی‌های وسیع و متعهد انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه حجت‌الاسلام محمد جوان قهرمانی در مراسمی که در مسجد دارالاحسان این شهر با حضور امام جمعه، فرماندار بوکان، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تمام عمر خود را صرف تحقق آرمان‌های اصیل اسلامی و جلب رضایت الهی کرد.

وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی آن حضرت، گفت: زهد، تقوی، قناعت، عطوفت و شجاعت از جمله بارزترین خصوصیات آن حضرت بود که اقشار مردم به ویژه جوانان باید این خصوصیات را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

قهرمانی ادامه داد: حضرت امام تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به همه بشریت و همه ادیان بود و افکار و اندیشه آن حضرت در قلب همه آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است.

قهرمانی افزود: امام خمینی(ره) رنگ خدایی گرفته، محض برای خدا بود، حیات و مرگ او برای خدا بود و برای خدا قیام کرد و تا آخر هم ثابت قدم برای خدا ایستاد.

وی در مورد خصوصیات امام گفت: امام عالمی بود که مایه هدایت مسلمانان در روی زمین شد.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو اظهار داشت: ملت ایران اسلامی باید با احساس مسئولیت و دقت عمل برای انجام وظیفه دینی و ملی که همان انتخابات است نهایت تلاش خود را داشته باشند و فردی را با قابلیت‌ها و توانایی‌های وسیع و متعهد انتخاب کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: با شرکت گسترده در انتخابات و با خلق حماسه سیاسی دشمنان ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید خواهیم کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.