مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12، از برگزاری طرح های ویژه هفته محیط زیست در این منطقه خبر داد.

جانب الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش نقش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست در سالن آمفی تئاتر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 12، روز سه شنبه 21 خرداد ماه سال 92 به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این همایش آموزش های ویژه هفته محیط زیست توسط کارشناس محیط زیست شهرداری منطقه 12 به شهروندان ارائه خواهد شد.

جانب الهی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: آشنایی شهروندان با چگونگی نحوه ی تفکیک زباله تر و خشک، تفکیک زباله های فلزی و برنده از زباله های دیگر، قرار رفتن این زباله در محفظه های ویژه نگهداری این زباله ها، آشنایی استفاده از محیط عمومی، به ویژه بوستان ها، چگونگی استفاده از آتش و حفاظت محیط زیست از اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی شهروندان و حفاظت از محیط زیست، چگونگی استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش آلودگی های زیست محیطی از جمله آلودگی هوا و آلودگی صوتی، ترویج فرهنگ الگوسازی کودکان توسط برگزاری کارگاه های آموزشی، بررسی و ارزیابی و تذکر به رعایت نکات حفاظت و حمایت از محیط زیست از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

جانب الهی در پایان با اشاره به طرح های دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با محیط زیست سرای محله بازار، آموزش بازیافت سرای محله سنگلج، آموزش تفکیک زباله سرای محله پامنار، آشنایی با محیط زیست و نحوه حفاظت از فضای سبز در سرای محله دروازه شمیران از طرح های دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار