آیت‌الله علی علوی گرگانی با تاکید بر پرهیز از تخریب و بدگویی در مورد دیگران به ویژه در عرصه انتخابات گفت: آبروریزی و به بازی گرفتن حیثیت افراد هیچ گاه نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علی علوی گرگانی امروز در دیدار گروهی از کارکنان سپاه پاسداران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک شعبان اظهار کرد: این ماه شریف متعلق به حضرت محمد(ص) است و مسلمانان باید قدر آن را بدانند زیرا شعبان ماه رحمت و مغفرت است و مومنان باید در اوقات فراغت به استغفار بپردازند و در روایات وارد شده است که روزی 70 مرتبه استغفرالله در ماه شعبان فضیلت فراوانی دارد.

وی افزود: عمل به روایات و احادیث و دستورات بزرگان دین خوشبختی و آرامش را در زندگی به ارمغان می‌آورد اما کسانی که اینگونه نباشند همواره در ناراحتی و گرفتگی به سر می‌برند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه گناهان دل را سیاه و گرفته می‌کنند گفت: ترک گناه و استغفار مانند صیقلی است که قلب انسان را تمیز می‌کند و انجام واجبات و مستحبات هم آن را نورانی می‌گردانند.

وی ادامه داد: در جامعه امروز بسیاری از انسان‌ها تمام فکر و تلاش خود را معطوف به مادیات کرده‌اند و به قلب‌های خود توجه نمی‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر پرهیز از تخریب و بدگویی در مورد دیگران به ویژه در عرصه انتخابات بیان داشت: آبروریزی و به بازی گرفتن حیثیت افراد هیچ گاه نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد./س

برچسب ها: قم ، آبروریزی ، جایز ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.