حضور پسر 2 ساله‌اي در برنامه زنده يك شبكه تلويزيوني و رقابت او با بزرگ‌ترين بسكتباليست‌هاي امريكايي همه را شوكه كرد!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تيسوس 2 ساله كه به همراه پدر خود در اين برنامه تلويزيوني حاضر شده بود با پرتاب درست تمامي توپ‌هاي خود درون تور بسكتبال همه را شگفت‌زده كرد و شكيل اونيل بازيكن شناخته شده و مشهور نيز از ديدن پرتاب‌هاي ماهرانه تيسوس به حيرت افتاد.



اونيل مي‌گويد: اين كودك در آينده يك بسكتباليست فوق‌العاده و بي‌نظير خواهد شد.مسئولان برنامه به خاطر قد كوتاه تيسوس، تور را پايين‌تر نصب كرده بودند تا او بتواند پرتاب‌هايش را انجام دهد اما در مقياس كوچك‌تر او تمامي پرتاب‌هاي خود را درست انجام داد و حاضران استوديو و بينندگان تلويزيون را متحير ساخت.او حتي از «شاگ» يكي ديگر از بسكتباليست‌هاي معروف حرفه‌اي كه در ليگ‌هاي برتر بازي كرده در پرتاب توپ پيشي گرفت و رقيب خود را در پرتاب‌هايش پشت‌سر گذاشت.



به گزارش رسانه‌هاي محلي،به نظر مي‌رسد تيسوس كودك خارق‌العاده‌اي است كه به شدت به بسكتبال و پرتاب توپ علاقه‌مند است. او حتي يك پرتاب خود را بيرون از تور نينداخت.اونيل مي‌گويد: حدود 19 سال است بسكتبال حرفه‌‌اي را دنبال مي‌كنم ولي در تمام اين سال‌ها با چنين اعجوبه‌اي برخورد نكرده‌ام. مهارت‌هاي تيسوس باور نكردني است و من آينده درخشاني براي او مي‌بينم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار