یک کارشناس سياست خارجي با اشاره به شکست برخي تروريست‌ها در منطقه القصير و حومه دمشق گفت: گروه‌های تروریستی فعال در سوریه به لحاظ هدف و ايدئولوژيک با تعارض جدي مواجه هستند.

" مصيب نعيمي " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تناقض جناحي و اختلاف فکري میان معارضین تروریست گفت: گروه‌هاي مختلف تروريستي در سوريه از سوي کشور‌هاي خاص مورد حمايت قرار گرفتند و به لحاظ هدف و ايدئولوژيک با تعارض جدي مواجه هستند.
 
وي با اشاره به شکست برخي از تروريست‌ها در منطقه القصير و حومه دمشق افزود: تناقض و اختلاف باعث نبود انگيزه و ناکامي در بين جناح‌ها شده بنابراین در تلاش هستند که شکست‌هاي پي در پي را به يکديگر مربوط کنند.
 
نعيمي ادامه داد: حمله به مناطق مسکوني و کشتار غير نظامي‌ها، غارت اموال مردم يکي از نکات اختلاف و تعارض ميان گروه‌های معارض مسلح به‌شمار مي‌آيد بنابراین شاهد افزایش این درگیری‌ها میان معارضین تروریست هستیم.
 
 اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: تناقض ديدگاه‌ها میان فرمانده‌هان و شکست‌های پی در پی از عوامل تعارض ميان تروريست‌ها بوده و همین امر باعث اعدام يکي از سرکرده‌ گروه‌های تروريستي شد.
 
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار