يكي از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر همدان ارائه برنامه هاي ماندگار در شورا را بسيار مهم و ضروري خواند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "حميدرضا طبي مسرور منطقه همدان، اظهار كرد: اصلاح آسفالت و تعمير كانال كشي برخي مناطق و بسياري از اين مصاديق برنامه نبوده بلكه سطحي نگري است چرا كه انجام اين كارها برنامه نيست بنابراين يك شوراي شهر قوي بايد طرح هاي ماندگار و برنامه هاي ماندگار داشته باشد تا بتواند به مردم خدمت كند.


وي تاكيد كرد: شوراي شهر نبايد تنها به مباحث عمراني بپردازد چرا كه مردم نياز به برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي دارند كه توجه به اين موضوعات از دغدغه هاي من بوده كه موجب شد من در اين دوره از انتخابات كانديدا شوم.

وي افزود: همدان كه به عنوان پايتخت تاریخ و تمدن ايران بوده و داراي قدمتي سه هزار ساله و داراي آثار و نمادهاي متنوعي است كه از جمله آنها مي توان به كتيبه گنج نامه، تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلي سينا و آرامگاه باباطاهر اشاره كرد بنابراين نياز به داشتن نمادي مانند برج ميلاد تهران در همدان وجود ندارد.

اين كانديدا اظهار كرد: طبيعت بكر و زيباي الوند همدان به عنوان يك نماد ويژه براي شهر همدان محسوب مي شود كه در اين راستا بايد از تغيير كاربري اين مناطق زيبا توسط مجموعه شوراي شهر جلوگيري شود و اين نمادهاي طبيعي كه امانت هستند به دست نسلهاي آينده برسد.

وي تاكيد كرد: يك مجموعه شوراي شهر موفق بايد در زمينه هاي مختلف تخصص داشته و با يكديگر همدل باشند و هماهنگ با يكديگر عمل كنند تا بتوانند به مردم خدمت كنند در غير اين مجموعه صورت شوراي شهر نمي توانند به وظيفه خود عمل كند.

طبي مسرور اضافه كرد: ارتباط با رسانه و ارائه گزارش عملكرد مجموعه شوراي شهر از طريق رسانه ها بايد به صورت سه ماهه، 6 ماهه و سالانه اطلاع رساني شود تا مردم بدانند مجموعه شوراي شهر در حال ارائه خدمات به شهروندان  هستند.

وي گفت: يكي از اولويت هايي كه شوراي اسلامي شهر آينده بايد به آن بپردازد به اعتقاد من تكميل پروژه ها و طرح هاي ناقص شوراي شهر قبل است چرا كه در حال حاضر بسياري از پروژه ها و طرح هاي شوراي شهر ناقص باقي مانده است.

اين كانديدا ادامه داد: مردم بايد آگاهانه در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند و بر اساس شاخص ها و برنامه هايي كه كانديداهاي شوراي شهر دارند به آنها راي بدهند و تنها به پوستر و عكس اكتفا نكنند چرا كه شوراي شهر نياز به افراد متخصص دارد و كانديداها بايد برنامه هاي خود را به صورت عمومي به اطلاع مردم برسانند.

وي در پايان گفت: در ائتلاف خدمت گذاران شهر، ائتلاف اتحاديه اصناف و ائتلاف جامعه نظام مهندسان عضو هستم.

 اين كانديداي شوراي اسلامي شهر متولد سال 48 بوده و سابقه 18 سال مديريت در زمينه اجرا و نظارت بر پروژه هاي شهري در همدان دارد و داراي مدرك كارشناس ارشد عمران و مدرس دانشگاه است./ج1

برچسب ها: همدان ، شورا ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.