محمدرضا کشوري فرد در خصوص وضعيت تيم فوتبال صباي قم گفت: تمرينات تيم از امروز شروع شد.محمد مايلي کهن قرار است امروز از چند بازيکن جديد تست بگيرد تا تکليف حضورشان براي فصل بعد مشخص شود.

محمدرضا کشوري فرد مديرعامل تيم فوتبال صباي قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ما با رضا عنايتي مهاجم مس کرمان قرارداد يکساله بستيم و چند بازيکن از ليگ دسته يک هم جذب کرديم.

کشوري فرد در ادامه اظهار داشت: اسکلت اصلي تيم همچنان پابرجاست و فقط چند بازيکن مطرحمان از جمله سهراب بختيارزاده و ميلاد نوري را از دست داديم.

وي تصريح کرد: برطبق برنامه ريزي صورت گرفته قرار است اردويي در سرعين اردبيل برگزار کنيم. اين احتمال هم وجود دارد که بعد از بازگشت از اردبيل هم يک اردو در ترکيه برپا کنيم.

وي تصريح کرد: ما براساس بودجه مان بازيکن مي گيريم بر اين اساس پنج بازيکن ليگ يکي را جذب کرديم ما نسبت به رقم هاي داده شده به بازيکنان در فصل نقل و انتقالات رضايت نداريم مبالغ سرسام آوري به بازيکنان داده مي شود که مسئولان فدراسيون فوتبال بايد جلوي آن را بگيرند.

وي تصريح کرد: اگر سازمان ليگ هر سال سهميه بازيکنان را کم کنند رقم قرارداد ها هم پايين مي آيد آن وقت تيم هاي پرسپوليس و استقلال به جاي گرفتن 10 بازيکن در فصل نقل و انتقالات به بازيکن سازي مي‌پردازند.

وي درباره دغدغه باشگاه صبا براي از دست دادن بازيکنان مطرح گفت: ما دغدغه اي نداريم چرا که چند بازيکن خوب و مطرح جايگزين بازيکنان سابقمان کرديم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ما با بازيکنان جوانمان قصد دارد در فصل آينده يکي از سهميه هاي آسيايي را کسب کنيم./آق
برچسب ها: صبا ، مایلی کهن ، تست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار