معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای طرح هوشمندسازی 3 پایانه تاکسی رانی این منطقه به منظور کنترل ورود و خروج تاکسی ها خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این خبر گفت: طرح هوشمندسازی پایانه های تاکسی مبتنی بر تکنولوژی RFID در پایانه های جوانمرد قصاب، شهرری و زکریا اجرا شده است.
 
اسفراینی نژاد کنترل عملکرد و نظارت بیشتر بر ناوگان تاکسیرانی و رفع مزاحمت های خودروهای شخصی را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: دکل های RFID و دوربین های پلاک خوان در پایانه های مورد اشاره نصب شده است و مراحل نصب سامانه های هوشمند بر روی 3 هزار و 700 دستگاه تاکسی این منطقه نیز به زودی به پایان می رسد.
 
وی با اشاره به اینکه ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از مهمترین اهداف ساماندهی و رسیدگی به پایانه های تاکسی رانی و ناوگان آن است تصریح کرد: اختصاص یک خط ویژه به ناوگان تاکسی رانی در مرکز معاینه فنی شهید چمران، نصب برچسب های کرایه های جدید و اصلاح هندسی پایانه های تاکسی رانی از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان است ./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار