رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: ترویج و توسعه محصولات ارگانیک علاوه بر پویایی اقتصاد کشاورزی می‌تواند به تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه بینجامد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرموذن در مجمع عمومی انجمن ارگانیک اردبیل اظهار داشت: برای توسعه محصولات ارگانیک باید در کشور برنامه راهبردیتدوین شود و کشاورزان نیز مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تاسیس شعبه اردبیل انجمن ارگانیک ایران در راستای ترویج محصولات ارگانیک در استان اردبیل صورت می‌گیرد، عنوان کرد: استان اردبیل قطب مهم کشاورزی محسوب می‌شود و از استعداد و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه کشاورزی ارگانیک برخوردار است که برای بالفعل در آوردن این توانمندی‌های بالقوه باید کشاورزان مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل توجه به اقتصاد کشاورزی را یک ضرورت خواند و افزود: برای شکوفایی اقتصاد کشاورزی بخش دولتی باید ضمن تشویقو حمایت از کشاورزان و سرمایه‌گذاران تحقیقات لازم را در زمینه محصولات ارگانیک به صورت گسترده در کشور انجام دهد و در تمام مراحل کاشت، داشت، برداشت، بسته‌بندی‌، بازار‌یابی و شناسایی بازار‌های هدف برای صادرات این محصولات از فعالان این بخش حمایت جدی به عمل آورد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.