خانه موسیقی طی بیانیه ای از سیدعبدالحسین مختاباد (عضو سابق هیئت مدیره کانون خوانندگان موسیقی وعضو فعلی این کانون) به عنوان نامزد شورای شهرتهران حمایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي خانه موسيقي؛ سید عبدالحسین مختاباد پس از حضور در جمع اعضای هیئت مدیره خانه و بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در خصوص توسعه و اعتلای فرهنگ موسیقی شهر تهران ،خانه موسیقی  را به عنوان مرکز و کانونی معتبر برای طرح مطالبات به حق اعضا برشمرد و تقویت این نهاد را به نفع همه فعالان و خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر کشور دانست.
اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی با اشاره به لزوم مشارکت گسترده شهروندان و انتخاب نامزد دلسوز برای اعتلای فرهنگی از تنها نامزد موسیقیدان و عضو خانه موسیقی حمایت کرد.
 
متن بیانیه خانه موسیقی:

کلان شهر تهران به عنوان پایتخت بزرگ کشور با بیش از چهارده میلیون جمعیت از نظر بضاعت فرهنگی وفعالیت های هنری در حوزه موسیقی بسیار فقیر و ضعیف است.
حضور اندیشمندان،متخصصان در شورای شهر ومشارکت دلسوزانی که دل در توسعه فضاهای فرهنگی و افزایش نشاط عمومی با عنایت به توسعه کمی و کیفی فعالیت های هنری بسیار لازم و ضروری است.
بر این اساس خانه موسیقی حمایت خود را از موسیقیدان و هنرمند ارجمند دکتر سید عبدالحسین مختاباد اعلام می دارد و برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق خدمت به اهالی فرهنگ و هنر بویژه موسیقی در کسوت عضو شورای شهر تهران دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار