"حامد زمانی‌" در نشست کنسرت خود عنوان کرد:

انتشار آلبوم "حضرت ماه‌" تا دو ماه آینده / تیتراژ "شناسنامه‌" با صدای "حامد زمانی‌"

"حامد زمانی‌" در نشست کنسرت خود از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان "حضرت ماه‌" تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست کنسرت "حامد زمانی‌" در خبرگزاري نسیم، "حامد زمانی‌" خواننده جوان موسیقی پاپ در این مراسم گفت: برای کنسرت دوم خرداد، 14 قطعه را در نظر گرفتیم که از جمله این قطعه‌ها می‌توان به "دیروز،امروز، فردا‌"، "بیداری اسلامی‌"، "حضرت مهتاب‌"، "ماه‌عسل"، "زیبایی‌عشق" "آخرین قدم‌"، "کجایی‌"، "خدا که باشد‌"، "پرواز‌" و "هم‌بند" اشاره کرد.



وی اظهار داشت: برای اجرای قطعه "آخرین قدم‌" از تعدادی از جانبازان بزرگوار دعوت کرده‌ایم و این اثر را در کنسرتم‌ به تمامی آنها تقدیم می‌کنم.
وی تصریح کرد: دعوت از خواننده مهمان مستلزم نزدیک بودن فضای فکری و کاری من به آن خواننده است و به همین دلیل در این کنسرت چنین اتفاقی نمی‌افتد.
"زمانی‌" ادامه داد: نوازندگان گروهم‌ را افرادی تشکیل می‌دهند که از لحاظ فکری به من نزدیک هستند و این نوازنده ها با خواننده‌هایی چون "علی لهراسبی‌"، "بابک جهانبخش‌" و گروه هفت کار کرده‌اند.
وی اظهار داشت: آلبوم جدیدم‌ با عنوان "حضرت ماه‌" در مراحل اخذ مجوز به سرمی برد و تا دو ماه آینده روانه بازار موسیقی می شود.
وی خاطر نشان کرد: تیتراژ برنامه "شناسنامه‌" با صدای من از جمعه از شبکه سه سیما با فضای حماسه سیاسی پیش‌رو روی آنتن می رود.
"بشیر‌ بی‌آزار" تهیه کننده کنسرت "حامد زمانی‌" در این نشست گفت: یکی از اهداف برگزاری این کنسرت ایجاد شور و نشاط در جامعه در راستای حماسه سیاسی پیش‌رو است.
وی اظهار داشت: "حامد زمانی‌" آثارش را با اعتقادی قلبی، برای مخاطب خاص خودش می‌خواند اما این موضوع هیچ‌گونه منافاتی‌ با اینکه افراد دیگری نیز مخاطب این خواننده باشند ندارد.
وی افزود: "فربد‌ یزدانفر‌" رهبر ارکستر "حامد زمانی‌" است و سازهایی نظیر گیتار، گیتار باس، درامز‌، باقلاما‌، ويولن و سازهایی کوبه‌ای در ارکستر وی وجود دارد.
وی ادامه داد: در این کنسرت قطعه حماسه بی‌تاب که به بیداری اسلامی اختصاص دارد را "حامد زمانی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی می‌خواند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل این  حرکت نوپا است تصمیم داریم برگزاری کنسرت‌های "حامد زمانی‌" را در شهرستانها و با توجه به تسلط به این سه زبان در کشورهای دیگر نیز برگزار کنیم.
گفتنی است؛ کنسرت‌ "حامد زمانی‌" 2 خرداد ساعت 21 در برج میلاد برگزار می‌شود./ص
برچسب ها: زمانی ، انتشار ، آلبوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار