با وجود مذاکرات انجام شده در دوبی، این احتمال قوت گرفته است که باشگاه پرسپولیس با دومین حکم فیفا در ارتباط با پرونده نلو وینگادا روبرو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مدتها از تاریخ اعلام شده از سوی فیفا برای نلووینگادا و دستیار او کارولیو میگذرد که رقمی بالغ بر 360 هزار دلار را شامل می شود، می گذرد.

این بدهی درحالی بر گردن پرسپولیس و مدیرعامل فعلی آن باقی مانده است که رئیس هیات مدیره پرسپولیس در زمان استخدام این مربی پرتغالی، با وتوی گزینه های دیگری که بعضاً مورد توجه مدیرعامل آن زمان پرسپولیس بودند ، وینگادا را هدیه ای از جانب خود به هواداران خواند و بنابر گفته بعضی اعضای هیأت مدیره وقت که از رئیس حمایت میکردند وی عنوان کرده بود، تمام تعهدات مالی این مربی را بر عهده می گیرد. آن تعهدات انجام نشد و حالا پرسپولیس با بدهی 360 هزار دلاری روبرو است.

پیش از این در دو مقطع از سوی باشگاه اعلام شده بود که مبالغ 110 و 130 هزار دلاری به حساب وینگادا واریز شده است که بعدها اعلام شد با توجه به تحریم ها انتقال پول میسر نشد. درنهایت خبر رسید پول در ترکیه است و محمد رویانیان از فرصت حضور وینگادا در دوبی در کنار تیم ملی استفاده کرد و جلسه ای با وی داشت.

بعضی منابع غیر رسمی خبر می دهند که در این ملاقات 30 هزار دلار هم به وینگادا پرداخت شده است.

درنهایت این نشست خوب پیش رفت و مدیر عامل پرسپولیس بنابر گفته بعضی منابع وینگادا را مجاب کرد ، پول خود را در چند مرحله دریافت کند که اولین آن در ترکیه خواهد بود.

این مهم هنوز محقق نشده است و به  نظر می رسد وینگادا که گفته بود، دوست ندارد از ناحیه او مشکلی برای پرسپولیس پیش بیاید اندک اندک از کنترل خارج می شود.

آخرین خبر درباره او حکایت از آن دارد که وینگادا فردا را  به عنوان آخرین مهلت برای دریافت بخشی از طلب خود اعلام کرده است. یکی از نزدیکان وینگادا می گوید: اگر او فردا مبلغی را دریافت نکند ، پرونده پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا فعال می شود و در غیر اینصورت او در نامه ای به فیفا خواهان توقف رسیدگی به پرونده خواهد شد.

به هرحال برای پرسپولیس که همزمان با دو پرونده در کمیته انضباطی روبرو شده، این مسأله می تواند روی قضات رسیدگی کننده به پرونده مانوئل ژوزه نیز تأثیر بگذارد.

پرسپولیس هنوز فرصت جلوگیری از این  مسأله را دارد. گفته می شود رویانیان در این ارتباط نماینده خود را هم مأمور انجام کارها کرده و شاید وی هم اکنون برای انتقال پول در خارج از کشور حضور داشته باشد. بویژه که جدا از بحث مالی ارتباط خوبی بین دو طرف وجود دارد. در این باره صحبت از این می شود که قرار است وینگادا هفته آینده سفری به استانبول  داشته باشد./آق

 

برچسب ها: دستیار ، ترکیه ، تعهدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار