بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) گفت: تمسک به قرآن پناهگاه علمي و دژي مستحکم و معنوي براي مصون ماندن از فتنه‌ها و دسيسه‌هاي آخرالزمان است.

مسعود درسيا در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در دوره پر خطري که فتنه، تاريکي، شک و دين گريزي و بد اخلاقي‌هايي که کرامت و فطرت انسان براي پايداري ايمان و اخلاق و تقويت عقيده و معنويت به پناهگاه علمي و دژ مستحکم معنوي نياز دارد تا خود را از آسيب‌ها در امان نگه دارد.
وي با بيان اينکه قرآن بهترين پاسخگو براي نيازهاي بشري در هر زمان است افزود: استراتژي راهبردي اهل بيت به خصوص در دوران آخر الزمان پناه بردن به قرآن و تمسسک به آيات روشن آن است.
وي تصريح کرد: رهنمودهاي قرآن در دو بخش عام تمسسک به قرآن در همه‌ي دوران‌ها و شرايط و خاص تمسسک به قرآن در شرايط بحراني و به ويژه دوره‌ي آخرالزمان قابل پيگيري است.
وي در پايان بيان داشت: در اين خصوص روايات بسياري از اهل بيت آمده است که مي‌توان به سخن حضرت علي در اين باره که فرمودند بدانيد که در قرآن علوم مربوط به آينده و سخن از گذشته و داروي درد شما و آنچه مايه نظم و سامان ميان شماست وجود دارد اشاره کرد./ف
برچسب ها: قران ، رها ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار